Müügitingimused

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad määrab müüja toote juures. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Müüja poolt määratud hind ei kuulu vaidlustamisele kellegi poolt.

Klient on kohustatud enne soovitud toote ostukorvi lisamist veenduma mõõtudes ja kirjelduses. Tooted on enamasti kasutatud ning võib esineda sellest tulenevalt kasutusjälgi, defekte! Kuigi Teimy meeskond annab iga toote puhul endast parima, et vead tuvastada ja kliendini tuua, võib juhtuda mitte märkamisi. Too(de)te kohta tekkivate küsimuste puhul on klient kohustatud pöörduma esmalt e-maili teel klienditeeninduse poole tooteinfo@teimy.ee. Sedasi toimides on klient teinud endast oleneva toote seisukorra ning sobivuse kontrollimiseks. Teimy vastab kirjale esimesel võimalusel aga mitte hiljem kui 24h möödudes.

Kõik tooted on tähistatud tärnidega 1-5ni, et anda edasi hinnangulist kvaliteeti müüdaval esemel.

5 tärni: Toode on uueväärne, ei esine defekte.

4 tärni: Toode on korralik, esineb kriipse/kraapse/toppe. On aimatav, et toode on kasutatud. Siiski on toode  õige hoolduse korral kasutatav ka uues peres.

3 tärni: Tootel on peale vaadates näha, et kasutatud. Esineb  võimalikke defekte, mis on kirjelduses välja toodud. Toode on TeiMy lehel  seetõttu, et toodet on võimalik veel kasutada.

2 tärni: Toode sobib pigem DIY projektideks, ümber tegemiseks, käsitööks. Selliseid tooteid TeiMy lehelt ilmselt ei leia. Kui on soov ja huvi, võib neid alati küsida, sest neid on siiski meil alati.

1 tärn: Toode on kasutuskõlbmatu, sobib ainult loovale inimesele erinevateks projektideks. (selliseid tooteid TeiMy lehelt ei leia. Neid võib küsida, sest neid on meil alati)

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

müüja

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb esmalt soovitud tooted lisada ostukorvi.

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohale toimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab ………………………………..

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

  • Pakiautomaat* (tasuta alates 50€ suurusest tellimusest)

Pakiautomaadid mida TeiMy kasutab, on DPD, Omniva ja Itella.

Tarneviiside lisandumisel muudetakse ka müügitingimustes vastav punkt.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Taganemisõigus ei kohaldu intiimsetele riietele (aluspesu, rinnahoidjad jm), ujumisriietele.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile tagastus@teimy.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avaldus peab sisaldama ostja andmeid, tellimuse numbrit, ja tooteid mida soovite tagastada (igal tootel soovitatavalt ka põhjus).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning müügi lisainfos märkimata ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@teimy.ee .

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@teimy.ee .

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.